Het begin is er - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Sannen - WaarBenJij.nu Het begin is er - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Sannen - WaarBenJij.nu

Het begin is er

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Februari 2014 | Spanje, Madrid

Hola !

De eerste week zit er op, we zijn gewend en we weten nu precies hoe de metro werkt. Ook hebben we van het weekend gezellig een drankje gedaan met andere studenten van MadridStudents en natuurlijk al een paar disco's/feesten bezocht.
We zijn maandag begonnen aan onze Spaanse lessen, erg pittig maar het gaat steeds beter. De lerares spreekt alleen Spaans met een klein beetje Engels dus het een echte uitdaging, hier zitten ook studenten van MadridStudents bij.
Al verschillende keren het centrum ingeweest om sfeer van Madrid te proeven, helaas kwamen we elke keer thuis met volle tassen.
Het weer valt nog tegen, deze week bijna elka dag regen gehad, maar gelukkig is het niet koud. Hopelijk zien wij binnenkort al een stukje Lente.

• 07 Februari 2014 - 21:42

Anita:

Hey anouk

Fijn dat je het leuk hebt!
    En ook al dingen ondernomen, goed van je.
    En het spaans is best moeilijk he, maar als je het vaak spreekt gaat het goed komen.
    Ben je ook al naar school geweest?
    En met de mensen in het huis zijn ze wel aardig? Maar blijf je die straks ook nog zien als je naar het appartement gaat!
    Nou een fijn weekend en tot horens.

Gr anita